Blogger'a Adsense eklemenin en kolay yolu!

Arkadaşlar merhaba bugün sizlere bloğunuza en kolay yoldan Adsense nasıl eklenir onu anlatacağım.

 Kendi deneyimlerim sonucu elde ettiğim bilgilerdir arkadaşlar.
 Öncelikle bir blog açtım ve birkaç yazı paylaştım ve bloğun Adsense bölümü aktif hale geldi. Bende hemen blog üzerinden başvuru yaptım malum ilk onayı geçti blogta reklamlar gözükmeye  başladı. Aradan bir hafta geçmeden yetersiz içerikten dolayı Adsense hesabı kapandı. Burda haklı olan onlar çünkü beş tane yazı anca vardı onlarda havadan sudan. Yani kendim kaşındım. Ondan sonra uzun süre bulaşmadım Adsense'e. Youtube'a birkaç video yüklemiştim, bu seferde burdan başvurdum Adsense'e sorunda çıkmadı reklamlar gözükmeyede başladı. Bu Youtube kanalı için bide blog hesabı açtım videoları paylaşmak için. Neyse Youtube ile onaylattığım hesabı bu bloğa bağladım ve sorunsuz çalıştı, yaklaşık bir ay oldu hiçbir sorunda çıkarmadı.
 Ben denedim işe yaradı sizde deneyin denemesi bedava işe yarayacağına eminim. İnşallah hepinizde işe yarar.

 Biraz uzun tuttuğum için kısaca özetliyim.

*Bir youtube kanalı açın.

*Birkaç video yükleyin.

*Adsense'e başvurun.

*Eğer onaylanırsa bu Adsense hesabını blogger hesabınıza bağlayın.



Yorum Gönder

8 Yorumlar

Unknown dedi ki…
Ya şu adsense rüyam gibi birşey nasıl olcak bu iş howcanidosometimes.blogspot.com bu siteye verirlermi reklam
Unknown dedi ki…
pardon sitem http://www.ihtiyachanem.net/
Koadzba dedi ki…
Elbette verilir eğer adsense bölümünüz açıldıysa hemen başvurun. Daha kolay onay almak isterseniz yazımda bahsettiğim gibi youtube üzerinden başvuru yaparakta adsense alabilirsiniz.
Unknown dedi ki…
Hocam ben YouTube ile kazanç sağlayabiliyorum. Bloguma da aynı hesaptan bağladım. İlk adım onaylandı fakat reklamlar görünmüyor. Nedeni nedir
Koadzba dedi ki…
Merhaba bloğunuza domain bağladınız mı? Eğer domain bağladıysanız süreç daha uzun sürer.
Halil Gönül dedi ki…
Merhaba, ilginiz için teşekkür ederim. İlk zamanlardaydı; ilk baş vuruda onay geldi deneme aşaması da onaylandı fakat ben tam o anda yanlışlıkla adsense sayfasına gireyim derken tekrara başvuru yapmışım yanlışlıkla acemilikten. o zamandan sonra da bir türlü robottan onay alamıyorum. Youtube hiç denemedim.
Koadzba dedi ki…
Yardımcı olmamı isterseniz seve seve yardım ederim, iki kez başvuru yaptığınız için botlar spam olarak algılamış olabilir başka bir mail adresiyle denerseniz sorun çözülür diye düşünüyorum.
Halil Gönül dedi ki…
Teşekkür ederim, bir ara denemek isterim.