Mobil tarayıcıların sekme kısmına renk verme.

Merhaba arkadaşlar sitenize mobilden giren kullanıcılara güzel bir görüntü sağlamanız için tarayıcınızın sekme kısmını renklendirmek istermisiniz. Tabiki de istersiniz. Böyle güzel bir eklentiyi kim istemez.

Peki nasıl? Bu olay çok basit bir koddan ibaret. Hadi anlatmaya başlayalım.

Blogger kontrol paneline giriş yapın.
Şablon>Html'i düzenle yolunu izleyin.
Aşağıdaki kodu <head> etiketinin hemen altına yapıştırın ve #f44336 kısmını istediğiniz bir renk kodu ile değiştirin.

<meta content='#f44336' name='theme-color'/>

Bu adımları tamamladıktan sonra şablonu kaydedin.

Bana kalırsa çok şık bir detay olur, denemenizi tavsiye ederim.

Nasıl oduğunu merak ediyorsanız sitemi mobilde ziyaret edin.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

WebCenneti.Com dedi ki…
Hocam gerçekten çok güzel bir konu olmuş. Bazı sitelerde bu var. Ve ilk girince çok hoş bir görüntü oluyor. Deneyeceğim. Teşekkürler.
Koadzba dedi ki…
Güzel düşünceleriniz için teşekkürler. Bende denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.
Yazmasyon dedi ki…
Teşekkürler çok sevdim bunu =)
Koadzba dedi ki…
eyvallah hocam beğenmenize sevidim :)
Fakir Yazar dedi ki…
Vay gayet güzel görünüyor deniyeyim ben bunu fakirde eyv. kardeş kod için :)
Koadzba dedi ki…
Eyvallah, denemeni tavsiye ederim çok güzel bir eklenti.
Unknown dedi ki…
Wordpress için denedim ve çok da güzel oldu.
Koadzba dedi ki…
Çok teşekkürler, beğenmenize sevindim.