Facebook'a Hikaye Özelliği Geldi!


 Merhaba arkadaşlar sonunda korktuğumuz başımıza geldi, Instagram ve Whatsapp'tan sonra Facebook'a da hikaye özelliği geldi. Yukarıdaki görselde gördüğünüz gibi Facebook hikaye özelliğini denemeye başladı.
 Bildiğiniz gibi Facebook geçen yıl Snapchat'i satın almak için çok uğraşmış ve alamamıştı, bunun üzerine geri adım atan Facebook, sen benim olmassan bende bütün platformlarımı sana benzetirim deyip, başta Instagramı sonrasında geçtiğimiz günlerde Whatsapp'ı şimdi ise son kale Facebook'u hikaye ile süsledi. Özellikle Snapchat'i pek sevmeyen ve telefonuna birkez dahi indirmeyen biri olarak bu durum beni çok rahatsız etti.
 Bakalım Mark bey başka hangi platforma hikaye özelliği sunacak?
 Sizin bu durumla ilgili düşünceleriniz neler? Yorum bölümünden belirtmeyi unutmayın!
 Bildiğiniz gibi Facebook geçen yıl Snapchat'i satın almak için çok uğraşmış ve alamamıştı, bunun üzerine geri adım atan Facebook, sen benim olmassan bende bütün platformlarımı sana benzetirim deyip, başta Instagramı sonrasında geçtiğimiz günlerde Whatsapp'ı şimdi ise son kale Facebook'u hikaye ile süsledi. Özellikle Snapchat'i pek sevmeyen ve telefonuna birkez dahi indirmeyen biri olarak bu durum beni çok rahatsız etti. Bakalım Mark bey başka hangi platforma hikaye özelliği sunacak? Sizin bu durumla ilgili düşünceleriniz neler? Yorum bölümünden belirtmeyi unutmayın!

Yorum Gönder

1 Yorumlar

Web Cenneti Blog dedi ki…
Kullanmıyorum ama bayağı kullanan var. Benim de pek hoşuma gitmedi ama yapacak bişey yok